dilluns, 16 de març del 2009

Human after all



No me n'he pogut estar. Veient que Nietzsche no li importa ni a sa mare (pobre Friederich, aquest és un video dels seus últims dies... és com macabra i fa bastant cangueli i a sobre és de 1899, però mola!)
A lo que anavem, Michel Gondry, realitzador francès de films (Olvídate de mi, La ciencia del sueño) i videoclips amb un munt de penya famosa com Björk, Kylie Minogue, Noir Desire, Chemical Brothers o Radiohead [qui havia vist al Thom fer aquestes tonteries, i a sobre amb Knives Out!] va fer també el famós video de Daft Punk, Around the world. Brutal. El vaig descobrir quan era petit i anava per Europa d'intercanvi amb els pares, que era l'únic moment en què sintonitzava amb l'MTV. Llavors em feia por, ara em sembla un video increible. Boníssim. Gondry sempre crea mons de conte, o de joguina, de cartró pedra, molt absurds. Aquest temazo, amb aquestes imatges crea un resultat d'una factura espectacular.

Ah, per si no es nota. Vull fiesta, vull fiesta, vull fiesta. Aviso a navegantes.

PD: Te lo dejaste Leo!

2 comentaris:

Anònim ha dit...

és boníssim el vídeo!
jo coneixia la cançó,
la vaig conèixer fa anys també,
però mai no havia vist això!

m'està agradant el teu blog,
el meu és purament acadèmic.
els temes vénen donats pel professor.


fins ara,

emma.

Gabriel ha dit...

ah, clar, si em pots escriure es que tu tens també un blog, no?
Li he fet una mirada per sobre, que ara és molt tard i he d'acabar una merda per demà... però fa bona pinta també: això de odio a barcelona m'ho llegiré bé, perquè últimament no puc...bueno últimament no puc amb res, bé!
Ho dius de debò lo del meu blog? Perquè si és de debò és molt guai, no tinc molts adeptes...i ara fan uns dies que no penjo res...
M'ha dit l'adrià que l'has despertat aquest matí jaja, i que demà feu l'entrevista, que anireu (aniràs tu o...?) a lo d'art jove, correcte? Ja m'explicaràs
Ah, i això de fins ara té gràcia jeje, fins ara!